Missen Siri




Vår lilla bebis växer så det knakar! Hon är ständigt på nya upptåg! Och när hon är hungrig ska
maten helst stå på "bordet" inom 2 sekunder... Annars skriker hon som
en griskulting som blir lyft!
Och man får ett mindre hjärtskärande sammanbrott *haha*
Men hon är hur underbar som  helst!
Det ska bli mycket spännande att se hur vi får lov att ha granen i fred eller ej i år.
Kanske har vi glitter och kulor i hela huset?? Det återstår att se!

Denna veckan kommer att ägnas kransbindning, städning och förberedelser inför stundande Advent!
Att man längtar så till julen varteviga år! Den bästa stunden på
hela året (enligt mig).

I högtalaren ljuder nu Jul, Jul ,Strålande Jul! Mmmmyysss....

Härlig kväll på er allesammans!

Pusssssar//Emma


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag älskar med julen och tycker lätt att det är det bästa på hela året. Förutom att fira mina års dagar med hjärtat hihi :)



Allt bra annars?

Kra,

2009-11-24 @ 19:04:47
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv: Ja man blev allt annat än glad. Idiotiska människa! Är hon så mot alla kan man ju undra..



Ja man får verkligen shoppa en massa onödigt på Ullis, allt är ju så himla billigt :) Fast denna gng är vi mer ute efter de sista julklapparna, lite jul pynts fynd.. Men känner jag både mig och Markus rätt så kommer de komma en massa annat med..



Ja det är bara bra med oss. Ja en massa värk har man. Sjukt jobbigt men det gäller att försöka bita ihop och hålla god min. Men ibland är det omöjligt. Markus mår mycket bättre och är redo att jobba på måndag :)



Förresten när har ni julbord med ert jobb?

Kram

2009-11-24 @ 22:33:02
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/
Postat av: Ida

Så himla söt katt!

Åhh ja, jag längtar också till julen!

Och till snön :D

2009-11-27 @ 23:55:00
URL: http://idabarnholdt.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej Emma! Jag förstår att det är svårt att få riktig julkänsla när det är 10 plus ;) Men som du skriver, alltid längtar man ju efter julen! Så fint ni har fått till det i huset! Gillar ert myciga sovrum jättemycket och köket såg så fint ut det med! Många adventskramar till dig/Emma

2009-11-29 @ 19:56:51
URL: http://iemmasvitahem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0