Klibb och klabb




Det var inte igår mina vänner!! Vår dator har levt sitt eget liv den senaste veckan. Eller snarare internet..
Jag är halvt handikappad utan datorn har jag märkt ;) Verkligen ingen kontakt med omvärlden.
Men varför inte bjuda på ett sent litet kvällsinlägg då..För att fira att det för en gångs skull
fungerar!

Denna helgen har varit full utav spektakel! Nära vänner till mig och Emil vigdes i "hemlighet" Med bara de närmaste närvarande. Det var fint !! Men det är väl nästan allt som handlar om kärleken.
Åhhh vad jag en dag vill svara på frågan: Tager du? hihihi
Men det ska minsann inte hållas hemligt!! Hahaha.. Det ska vara en drömdag som en bal på slottet!
Kanske inte riktigt. Men romantiken är viktig! allt runtomkring med djur släkt och vänner. God mat, vackra
blomsterarangemang, musik, levande ljus, sommar, sol, skratt och lycka!! Också KLÄNNINGEN!! =)
Nog pladdrat om min drömdag...nu fortsätter vi med helgens brabader.

Lördagen tillbringade vi med min kära sambos farbrödrar som fyllt år (Dem är tvillingar)
med respektive.
Vi serverades god mat och trevligt sällskap.
Det var en mysig kväll!





Och på söndagen fick jag sålt min första egentillverkade krans!! Som jag förövrigt blev
jättenöjd med, men tyvärr glömde jag fotografera!! =(
Jag följde med min kära mamma och hennes väninna på loppisfärd vilket självklart resulterade
i nya fynd!
Och denna gången var jag mer än lycklig över att jag följde med bara sådär!
Med mig hem fick jag fyra jättesöta glasburkar med texten Le Tarfait "super". Och i botten
står det Made in France. Jag har ingen aning om vad texten betyder. Så är det någon som kan franska
så skriv gärna en liten kommentar!
Jag hittade även en jättefin flaska som kommer att innehålla sommarens saft.
Och ytterligare en modellen större glasburk.
Himmlen med glas det blev..Men såå Vackert!!

Nu ska min vovvsi få sin sista runda innan natten nalkas!

Puss puss mina vänner!!
//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0