Magvärk och renovering ...


Vällingklocka vunnen auktion på Tradera

Idag har magen gjort ont igen. Som tur är så har jag fått en tid på röntgen den 28:e Januari. Vi får se om det är gallsten jag har och hur dem ska åtgärda det. Vad det än är så hoppas jag att läkarna kan rätta till det på
studs för jag är trött på att ha sådana problem med magen. Det är en smärta utan dess like. En smärta som är oförklarlig. Och när den kommer vill jag i princip bara lägga mig ner och dö. Ungefär så känns det.

Nog pratat om den dumma magen. Jag satt en sväng på Tradera nu i kväll. Har inte tänkt på att man kan köpa inredningsprylar där. Jo men Visst!! Till min stora glädje *haha* Lyckades vinna (köpa) en så underbart fin vällingklocka!
Jag blev förtjust i den från aldra första början. Och till ett så billigt pris. Endast 140 kr. Det var väl verkligen ett fynd eller?

Mellan varven av soffvilandet har jag också försökt att hjälpa Emil i den mån jag orkat med klinkern i badrummet. Jag fick den stora äran att hammra sönder klinkern så att vi kunde lägga dem vid fallet. Alltså där badkaret ska stå.
Så allt jobb för att det inte ens kommer att synas. Det är lite synd, för jag tyckte att det blev riktigt fint!
Inte så dum min idè där tycker jag.
Vi har dessutom lagt det så att man ska kunna ta bort badkaret och i stället ha dusch om man nu vill det.
Men så länge jag får bestämma så blir det BADKAR!

Här kommer lite fler bilder från badrummet. Nu är det bara fogning som återstår. Sen får vår kära rörmokare komma och koppla allt vad han ska så att vi till slut kan ta det där efterlängtade bubbelbadet.

Puss Puss Emma


Klinkar govet (eller vad det heter?)



Lägger pussel runt brunnen.



Så fint blev det !

Kommentarer
Postat av: Jannike Sjögren

Gud va fint ni har ftt gumman. jag får ju komma o kolla snart. saknar dej, älskar dej. jag har mkt o berätta för dej nu. jag har hittat kärleken och han vill ha både mej o kidsen hihi, jag e så lycklig

2009-01-13 @ 08:05:28
URL: http://mammajannike.blogg.se/
Postat av: Sara

va fint det blev.

2009-01-14 @ 03:15:47
URL: http://sarapaulsson.webblogg.se/
Postat av: guzmania

Hur är det med magen?

2009-01-17 @ 17:11:39
URL: http://guzmania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0