Hej Hopp




Ett litet ljus för alla mina nära som jag mist. På onsdag ska vi begrava mormor och det kommer bli tufft. Jag ska sjunga två låtar också. Vi får se om hur det blir med det. Kanske blir snyftningar mellan varje vers.
Nej, det ska nog gå bra. Men jag längtar inte direkt dit.

Den 24:e februari är det storseans. Det går till på det sättet att man kommer oanmäld. Betalar 80 kr och sätter sig som en helt vanlig publik. Längst fram står ett medium. Och han får kontakt med olika själar och berättar för
de som berörs öppet.  Jag ska dit! Och det längtar jag verkligen till. Jag har till och med bokat
en privat sittning. Ifall att han kanske inte berättar något för mig.
Han hinner ju inte med alla.
Ni får tycka vad ni vill ni som läser detta. Men jag VET att man kan få kontakt med sina anhöriga. Jag vet att själen lever vidare efter döden. Och därför struntar jag i vad andra tycker om mitt tänkande.

TENERIFE
Igår kväll kom  mina kära föräldrar hem från Tenerife! Jag har ju helt glömt att berätta att dem fick en resa dit i julklapp av mig och min lillebror. Det var en oförglömmlig julafton med glädjetårar i floder.
Jag älskar mina föräldrar och igentligen är dem värda mycket mer än en fjuttig resa. Men det var ett
litet sätt att tacka dem för allt som dem ställt upp och gjort för oss.

Sov gott alla PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så skönt att dom blev så glada för sin resa. Förstår att det blir tufft med begravningen, lycka till. Du vet jag gärna lyssnar om du behöver prata av dej om ngt. Seans lät häftigt =) Älskar dej och saknar dej som fan. Vi måste ses o du måste få träffa philip, han är underbar. Allt bra med dej o emil? Pussar o massor

2009-01-20 @ 08:36:48
Postat av: Jannike Sjögren

Glömde skriva att det var jag som skrev haha

2009-01-20 @ 08:37:51
URL: http://mammajannike.blogg.se/
Postat av: guzmania

Jag vet inte, men jag tror också att man kan ha kontakt med de döda. Dock tror jag det finns många som luras och tjänar pengarr på det. Har också varit på seans.

2009-01-20 @ 19:30:03
URL: http://guzmania.blogg.se/
Postat av: guzmania

Jag var iväg ti Sthlm med min faster, hon fick kontakt med en släkting, men inte jag..jag är fortf. lite skeptisk, men tror ändå på det, haha..



Ja visst var dom fina, love them!

2009-01-20 @ 20:16:11
URL: http://guzmania.blogg.se/
Postat av: guzmania

Det är bara och klicka hem från halens, (skorna).

Serien visas nog inte på tv här än iaf. darling laddar hem :)

2009-01-20 @ 20:17:56
URL: http://guzmania.blogg.se/
Postat av: Josse!

Hej tjejen.... Jag hittade hit genom din kommentar hos "från koja till slott"

- Nu har jag kollat igenom din blogg,,,,, Jag dööööör vilket hus,,,, ni har!!! MEN så fint,,, och vilka ytor å möjligheter att göra det helt fantastiskt fint!!!! Utsidan,,, hmm! jag satte nästan i halsen så fin gammal länga!!! ojoj,,, helt betagen här på natta kvisten! =)



- Jag älskar bjälkar,,, satte ni dit dom?? vart fick ni tag på dom???

- Ja verkligen trevlig stund inne hos dig! och som du skrev innan,,, alltid lite roligare med folk i sin egna ålder!!!! =)



Ja kommer tillbaka.. Kraaam josse

2009-01-21 @ 00:49:06
URL: http://in-myhouse.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0