Party, vänner och JOBB

Lördagen tillbringade jag med underbara Jenny! Vi mös, pratade skit och rådde om varandra.
Det var supermysigt! Gjorde hudvårdsbehandlingar, fixade naglarna och till sist en fin sminkning. Sedan bar det iväg till Emils bror där vi bjöds på god mat och till sist blev det utgång. En riktigt härlig både dag och kväll!!
Men vi har även hunnit med jobb här hemma. Nu är det bannemej inte långt kvar på murningen av lecablocken!
Skönt att man börjar se ett slut på det hela. Emil är nu i Uddevalla för att jobba. Så jag
får vara helt själv här hemma nu (stackars mig). Men det ska nog gå bra endå.
Jag har ju Pajas min underbara lilla vovvsing!
Sov sött Pussen



Lecamuren. Inte långt kvar!!


Kommentarer
Postat av: guzmania

Det lät som en kanon dag/kväll! vad roligt det är och se hur det sakta men säkert går frammåt där hemma, väntar med spänning på resultatet!

2008-10-05 @ 22:18:43
URL: http://guzmania.blogg.se/
Postat av: Jenny

Sötis vi måste gå ut i helgen=) sofia fyller år på måndag så vi ska för fira henne lite... ska du med=) ja klart du ska:) emil också kanske? kolla mina nya inlägg! puss puss

2008-10-07 @ 14:52:30
URL: http://sminkbloggen.blogg.se/
Postat av: Jannike Sjögren

Bloggsvar: Jo jag slog handen i en dörrkarm i morse. Frida promenixade lite och ramlade rakt mot dörrkarmen så jag skulle fånga henne, vilket jag lyckades med så hon slog sej inte, men dessvärre slog jag lillfingret, ringfingret och ytterkanten av handen ganska hårt i dörrkarmen så det e lite konstigt i handen idag. Trevligt att få stå med här om helgen gumman(litenpik) Puss på dej, älskar dej

2008-10-07 @ 17:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0