Mys efter frissan


Pajas med favoritleksaken.

Min lilla älsklingsvovve ligger och myser på fällen. Han har varit såå duktig och matte är jätte stolt. Har varit på trim och badats och borstats och fönats. Och nu luktar han så got såå.
Medan vi lämnade iväg honom passade vi på att införskaffa kostymer till Halloweenfesten på lördag.
Och vi hittade verkligen superfina kläder! Hemlis än så länge vad vi ska vara, men lita på mig. Det kommer att komma bilder på oss alla sen.
Sen hämtade jag Pajas på trimmet (Allazad`s hundvård). Dem är så supertrevliga där så det känns bra att lämna
honom hos dem. Jag vet att dem tar väl hand om honom. Dessutom är dem så himla duktiga.

Imorgon blir det förberedelser och åter förberedelser inför lördag. Jag ska hinna med att köpa pumpa och fixa till den. Också måste jag bli klar med frågorna till vår spöktipsrunda. Inte lätt kan jag säga att komma på det.
Men det blir nog bra. Ska sätta mig i soffan ute hos Emil och mysa och titta tv resten av kvällen.

PUSS PUSS


Jag och Pajas myser i soffan.


Kommentarer
Postat av: Jannike Sjögren

Så fin han blev din lille gullegris. Vi ses i morgon kväll, kommer in om en stund, ska försöka fixa ngn liten utklädnad också hihi. Puss puss

2008-10-31 @ 14:37:32
URL: http://mammajannike.blogg.se/
Postat av: guzmania

Vad söta ni båda är!

Ha en trevlig helg!

2008-10-31 @ 17:02:40
URL: http://guzmania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0