Tadaaa!


Lecaväggen är äntligen färdig!! Det känns såå skönt! Ska bara mura upp väggen där dörren ska sitta också.
Men vi är inte riktigt överens. Jag vill sätta in en gammal spegeldörr, och sätta lås i den. Men Emil
tycker att det är för mycket jobb. Men i så fall så fixar jag det själv. Ska det göras så ska det göras ordentligt.
Sen ska väggarna putsas och sedan så det på fuktspärr och så småningom kakel. Älskar att det snart är över. Sen får vi börja på köket. Men då har vi i allafall någonstans att dusha.

Jag har köpt ny bil i helgen också! Gud vad jag är glad för den! Den är såå fin. En Mitsubishi Galant. Vet inte riktigt
om det är rättstavat. Men ni förstår säkert. Haha. Så nu glider jag runt i automatare.
Ville inte från början men ska jag vara ärlig så är det väldigt skönt att slippa växla!
Ha det bäst

PUSS OCH KRAMAR


Emil håller koll så det blir rätt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill ju ha en sånn bil =P Gud vad avis jag blev

2008-11-10 @ 21:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0