Mooohaohaha


Jag som djävul

Ja, då var den festen över. Blev en toppenkväll!! Alla var så himla fint utklädda och tog der verkligen superseriöst. Självklart jätteroligt och vi sa ju faktiskt att man var tvungen att komma utklädd. Men det brukar alltid vara
någon som myglar. Men nej. Inte denna gången och det var verkligen jättekul.
Jag hade ordnat tipsrunda och allt. Tyckte själv att frågorna var lätta men jag tror att resultaten blev som dem blev på grund av alkoholintaget haha. Men roligt var det.
Jag hade hängt ut ett skelett i vedbon och en av frågorna var: Vad är det som hänger ute i vedbon? En vågade titta!! Hahahaha. Inte trodde jag att dem var sådana fegisar!
Tack alla för kvällen! Och för att ni var så otroligt fina allihopa!!



Cornelia och Jag


   
Sambos bror med flickvän, Min bror, min sambo



paret dracula


Kommentarer
Postat av: guzmania

Het djävul!

Vilka outfits, imponerad.

2008-11-02 @ 22:41:57
URL: http://guzmania.blogg.se/
Postat av: Jannike Sjögren

Jätte fina va allihoppa. Riktigt kul att träffa dej trotts att det blev en så liten stund jag va där, men va riktigt astrött. Får träffas o umgås mer en annan dag. Puss puss lav ya

2008-11-03 @ 14:26:47
URL: http://mammajannike.blogg.se/
Postat av: pappsen

Emil du är urgrymm.jättefina var ni allihopa

2008-11-09 @ 13:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0