Sjuk och ynklig.



Har varit sjuk nu sedan söndags kväll. Tycker så himla synd om mig själv när jag är sjuk.
 Stackars Emil som får stå ut med mig då!
Men nu har jag mest bara en vrålförkylning kvar. Inget nässpray hemma heller så i natt lär jag väl knappt få
något syre alls. Men det löser sig säkert ändå. Nog pratat om sjuklingen..
Snart är det Juuul!! Därav denna fina Julstrumpan från Lisbeth Dahl, som går att köpa på Nordljus.
När vi i framtiden förhoppningsvis har en öppen spis i stället för en kamin, så ska det få hänga några sådana fina strumpor över den. Jag tycker att dem är så enkla men trots det så dekorativa!

Ska förbereda mig för en Jobbig, nej menade jobbedag i morgon. Min ömma arma kropp..Haha.
Man ska nog inte ta allt som kommer ur min mun för bokstavligt. Men nog för att det är lite synd om mig trotts allt.

Puss i nassen på nossen (natten på nosen)



Kommentarer
Postat av: Martina

Vi har flyttat till Kågeröd, inte världens hippaste ställe kanske men det ligger jäkligt bra. Mittimellan hans familj och min familj så det är perfekt. Det känns så otroligt skönt att vara tillbaka i Skåne kan du tro, man förstår vad folk säger =) Har börjat lära mig det här med att elda nu, om jag tar in lite ved dagen innan blir det mkt lättare =) Martin är verkligen en toppenkille, undrar ibland hur jag kunde ha sån tur. Jo du har rätt i att det hänt mkt sedan nian, tänk bara så gamla vi har blivit. Hade nog inte kunnat föreställa mig mig själv som 22 år i nian =) och tur va väl det kanske! Kramar Martina Hallberg ;)

2008-12-04 @ 10:33:48
URL: http://martinochmartina.se
Postat av: Jannike Sjögren

Tack för idag Gumman, riktigt skönt att få snackat. Lav ya. hoppas du hänger med den 13:e

2008-12-04 @ 14:47:54
URL: http://mammajannike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0