Pyssel



Var tvungen att åka hem från jobbet idag. Det gick inte att gå ute med urinvägsinfektion. Behövde gå på toa stup i ett och då var det för det första låång väg att gå upp dit och sedan skulle termobyxer, vinterjack, regnjacka och renghängslebyxorna av ...Varje gång. Sedan var jag dessutom i psykisk obalans på grund av både det och smärtan utav det som läkaren tror är gallsten (som gör så in i he-te ont).
Men hem kom jag och jag tände i kaminen på studs också satte jag mig och pysslade lite.
Det var både skönt och avkopplande. Min tärnkrans som jag hade när jag gick lucia lindade jag med vitt hjärtband och hängde på drängaskåpet. Jag blev riktigt nöjd med det.
Nu är här så julfint det kan bli och alldeles strax ska jag sätta mig och slå in julklapparna.
Men först lite inspirationsbilder.

PUSS OCH KRAM


            
Kransen, vacker kvinna som min kära moster knåpat ihop och skåpet med kransen.



Under Granen står bocken med tomtelyktor.

Kommentarer
Postat av: Jannike Sjögren

Tack för kommentarerna gumman,lite rörigt hehe. Tycker du gjorde rätt i att gå hem idag, du ska vara rädd om dej Gumman!! Puss lav ya

2008-12-17 @ 20:41:28
URL: http://mammajannike.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej där.

Jobbar inom vårde, så nu är det mycket. Har jobbat nätter nu, så då är dygnsrytmen kass...Så jag är ledig nu tack för det ;)

Du har också fin blogg :)

Mysigt ni har gjort det hemma:)

2008-12-18 @ 02:15:59
URL: http://sillysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0