Ordning och reda


Smyckestativ från panduro

Ja, ordning och reda har jag på mina smycken. I alla fall på de som jag använder mest. Denna söta damen
har jag köpt på Panduro. Dem finns i tre storlekar och detta är den största.
Det är inte bara praktiskt genom att smyckena aldrig trasslar sig. Det är så himmla vackert också, för det blir ett
smycke i sig att ha den framme.

Idag var vi och införskaffade primer, tätmembran mm. mm. så nu ska vi börja på riktigt!!!
det ska bli så skönt!!!

Men nu ska jag äta varma mackor och titta på bonde söker fru.

Pussss




Kommentarer
Postat av: guzmania

Har också funderat på att köpa en smyckeshållare, men tror katten skulle gilla det lite väl mycket,när nåt hänger och glimmar ,hehe...

2008-12-10 @ 20:57:41
URL: http://guzmania.blogg.se/
Postat av: Jannike Sjögren

Har också velat ha mina smycke så men tror att d hade lockat kidsen att leka med dom... Kollade oskcå på bonde igår och sen Greys. Hade äntligen en bradag igår. Skulle ni med till Ekebo på lördag eller? Hoppas

2008-12-11 @ 06:19:12
URL: http://mammajannike.blogg.se/
Postat av: Jannike Sjögren

bloggsvar:tack så jätte mkt för kommentar, det värmde änna ner i tårna gumman. jag förstod att det var det det skulle gå till d jag kollade upp till dej. Puss o kram älskar dej enormt du är min bästa tjejkompis i hela världen!

2008-12-12 @ 03:30:10
URL: http://mammajannike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0