JUL - Gran & JUL - Möss



Nu står ganen och glittrar i vardagsrummet. Något tidigt att ta in den kanske, men jag blir aldeles lyrisk av att titta
på den! Så mysigt är det!
Idag har varit en mindre rolig dag för mig. Jag har fått urinvägsinfektion också misstänker dem att jag har gallsten. Så jag väntar nu på ett ultraljud för att få reda på saken. Men det gör ont i magen hela tiden.

Musmördare
Måste berätta om en annan halvkomisk incident i fredags kväll.
Jag var så fruktansvärt kissnödig och skulle springa in på toaletten. Vi renoverar ju badrummet så jag hade hunnit hoppa i ett par skor (som tur var). Jag kom över trösklen med ena foten och vips, så halkade jag.
Sade för mig själv, va f-n var det? Också böjde jag mig ner för att plocka upp det i tron om att det var en toarulle som Emil kanske lagt väldigt olämpligt. Men till min förskräckelse rör DET på sig. Och kort därefter ligger det blickstilla.
en MUS! Jag hade krockat med en mus och den dog på kuppen.
Jag kännde mig så fruktansvärt elak och ringde Emil direkt. Musen fick ligga kvar tills han kom hem, för jag vägrade röra den. Sådan hemsk människa är jag!! Men kan samtidigt inte låta bli att skratta åt situationen.

Pussss

Kommentarer
Postat av: Jannike Sjögren

Så komiskt med musinsidenten haha sitter här och skrattar för mej sj, kan verkligen se hur förvånad/dkrämd du blitt när den rörde sej haha... Fint med granen. sj giter jag nog inte ens ha gran i år. jag vill inte ha jul överhuvudtaget, känns bara som det blir bråk denna julen, så jag hade gärna skippat hela julhelgen. Puss o kram. får ses snart. har ju mkt o snacka om nu hihi

2008-12-17 @ 12:21:03
URL: http://mammajannike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0