Arg som Ett



Inte nog med att huvudet värker, magen kurrar och näsan är som en propp. Jag har suttit och
knåpat med en ny header till sidan... Men lyckas på inget sätt alls
få in den där den ska vara. Nej i stället blir det tomrum mellan inläggen och
överst på sidan. Åh vad jag inte orkar med när det inte fungerar
så som jag vill. De som känner mig vet att om jag redan är på halvtaskigt humör så krävs väldigt lite för att
stubinen tar slut och ut kommer en ganska stor explotion.
Hahaha..Jag måste bara försöka skratta lite åt situationen. Åt hur rolig jag ser ut när jag är arg. Kan till och med själv
jämföra mig med det arga biet.
Men allvarligt talat så förstår jag inte vad det är som jag gör fel. Varför det inte fungerar.
Ähh måste ta mig i kragen och fixa lite mat i alla fall.


Men ni kan ju få en smakbit på det jag suttit och pysslat med nu i någon timme ahhrr
Jag tycker den blev fin...


PUSS


Kommentarer
Postat av: Jannike Sjögren

Hej Gumman. Du får vell pussla och knåpa lite för att få headern som du vill.

Jag har haft en toppen dag, så jag ringder nog i morgon och snackar av mej =) Puss lav ya

2008-12-05 @ 19:48:22
URL: http://mammajannike.blogg.se/
Postat av: guzmania

hehe,nä det är aldrig kul när det inte funkar!

Men det såg fint ut, det du hade knåpat ihop.

2008-12-05 @ 21:30:12
URL: http://guzmania.blogg.se/
Postat av: Jannike Sjögren

Tack för att du kom in om igår, det hjälpte massor. Älskar dej vännen, hoppas ni fick en trevlig kväll. Puss

2008-12-07 @ 06:22:11
URL: http://mammajannike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0