2:a Advent !



Ja det är ju andra advent!!! Det känns overkligt att man bara har två veckor kvar att jobba. Så fruktansvärt tråkigt att
jag har missat en hel vecka på grund av min illness. Blö.
Idag har det enbart varit slappesöndag. Vi kom inte i säng förrän klockan var halv fem i morse.
Olsson hade bjudit in till fest. Och fest blev det. Men jag körde så jag fick nöja mig med alkoholfria drinkar hela kvällen.
Och det var godare än väntat! Bartendern fixade det galant och jag fick precis vad jag önskade (med kortet i handen).
Vågade inte sätta hälsan på spel efter att ha varit sjuk en hel vecka. Är så j**la trött på
att vara hemma!!!
Men kvällen blev så superlyckad och vi hade så himla roligt!! Dansade
som bara den och sjöng därtill.
Telegrafen blev slutstationen om sen Alice kebab haha.
En stjärna till alla underbara männsikor som blinkade i takt till musiken och förgyllde min kväll!!

Pusssss på kinden*splasch*


   
Emil o Cornelia spelar,  Jag och Dag posar,  trångt i det "lilla" köket.

Kommentarer
Postat av: Jannike Sjögren

Låter som en kanoonkväll. Puss

2008-12-07 @ 20:30:08
URL: http://mammajannike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0